tja tja bloggen

tja tja bloggen vad är det som händer i dag ??


Kommentarer
fanjana

Just spytt över hela min ipad när jag såg din bild Wannabe


Svar: oj fan vad synd
Stephanie Kraft

2011-03-05 @ 12:15:42
Linn

Det är väll ondödigt å skriva så där lr ?

Fatt liksom anonym å skriver så där liksom .. ?

Om du nu tycker hon e så ful så vågar du inte ens stå fatt du tycker de, omoget att skicka å va anonym liksom .. Fast jag tror (nästan vet) 99 % säkert, att du bara är avensjuk på henne och tycker att hon är snygg, satt lägg ner.

Svar: tack linn <3
Stephanie Kraft

2011-04-29 @ 00:23:19
URL: http://louxxi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

steffikraft

här kommer du få uppleva massa saker roligheter ,bilder,outfit och det jag upplever <3

RSS 2.0