Heej lite om min dag

Heej idag har jag inte skrivit så mycket för mitt internet fuckar ur hela tiden -.- så jag tänkte skriva ett litet inlägg nu. Men idag var jag i skolan som alltid inte nå speciellt hände var ganska tråkigt :( men det får man leva med.... Sen efter skolan hade vi Gs möte, sen åkte jag till hem "Ljusdal" och fixa mej sen blev det buss till Metro, men jag åkte hem från Metro rätt snabbt var inte så kul där alla mina kompisar var bara så tråkig och jag mådde illa, Sen tog jag bussen hem och när jag kom hem städade jag rummet, tvättade bröst piercingen och nu ligger jag och läser en bok, den är super bra och jag tipsar verkligen om den namn på boken är "mamma sa att jag var sjuk" men nu ska jag fortsätta läsa puss hej :*




Kiss Stephanie <3

https://cdn1.cdnme.se/1677707/7-3/pic_5165b744ddf2b36f7f0562ab.jpg">https://cdn3.cdnme.se/1677707/7-3/pic_5165b744ddf2b36f7f0562ab.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

steffikraft

här kommer du få uppleva massa saker roligheter ,bilder,outfit och det jag upplever <3

RSS 2.0